The Godfather: Mob Wars (2007)

PlayStation Portable

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

Je begint de game als een echte nobody. Je vader was ooit in dienst van de Corleone's en de Don slaat zijn vleugels om jou heen. Het is echter aan jou om hoger in de hiërarchie van de Corleone Familie te komen. Hoe hoger jij immers in de rangschikking staat, des te meer aanzien en respect jij krijgt. Dat is dus jouw doel. In het begin zal je nog kleine klusjes moeten opknappen, maar naar mate het spel vordert zal jouw rol in de familie belangrijker worden.

The Godfather: Mob Wars is een teleurstelling, want op de PlayStation 2 wist het spel mij absoluut te bekoren, The Godfather: Mob Wars daarentegen... Ik voelde al meteen dat er erg veel tekortkomingen aanwezig waren, vooral qua vrijheid. Het uitstekende stemmenwerk blijft gelukkig behouden en ook de graphics zijn op de PlayStation Portable verzorgd weergegeven, enkel heeft het spel veel last van vertragingen, erg lastig in vele vuurgevechten. The Godfather: Mob Wars heeft pluspunten, maar jammer genoeg heeft het spel plaats gemaakt voor kwantiteit in plaats van kwaliteit, zoals al eerder is vermeld, een teleurstelling...
Cijfer: 2,5*!

avatar van Piccolo
1,0
wat een flut spel op de psp

waarom is de Don's Edition verwijderd?

avatar van equalizersound
0,5
Had er veel van verwacht maar na een half uurtje spelen ben ik terug gegaan naar de winkel en heb wat bij betaald om just cause te kopen de besturing werkte niet mee geen open wereld het slechtste spel dat ik tot nu toe he gespeeld

Ik heb zelf geen PlayStation 2, maar ik had al direct in de gaten toen ik het spel ging spelen, dat je heel weinig vrijheid hebt in het spel bij de missies. Je speelt alleen de verhaallijn en verder kun je niet veel doen buiten de missies. Je kunt alleen die gangwar spelen, maar dan lijkt het net alsof je aan het kaarten bent. Je kunt wel zelf de boel persoonlijk overnemen van de vijand. Je moet bijvoorbeeld een bom plaatsten, iemand afpersen of neerschieten. De missies waren te makkelijk voor mij. Ik heb het spel drie keer uitgespeeld. De sfeer in het spel is wel goed. Ik had veel meer verwacht van dit spel, vandaar die 2.0.