Fighting Force 2 (1999)

PC / PlayStation / Sega Dreamcast

Ontwikkeld door Core
Uitgegeven door Eidos

Het bedrijf Nakamichi is handelt in illegale biotechnoligie en SICOP is de elite eenheid die dat bedrijf met de grond gelijk wil maken. SICOP stuurt hun beste man erop af, Hawk Manson, een oude bekende uit de voorgaande Fighting Force. Met hem zal je de verhaallijn afgaan en je vele tegenstanders om te leggen. Dit doe je met geweren, messen en uiteraard met je vuisten.

avatar van Donkerwoud
Uit een soort nostalgie gespeeld bij een vriend van me. Het is natuurlijk hopeloos verouderde gameplay.

[Mini Review]

Oja dit spel herinner ik me nog wel. Ik weet er niet veel meer van maar wat ik nog wel weet is dat het combosysteem echt om te huilen was, omdat het zó ontzettend slecht was!
Het slaan en trappen ging zó houterig als het maar zijn kan en als je met guns wou schieten schoot dat zo blikachtig. Zelf eens klappertjespistool geeft nog een beter geluid.
Ook de controls waren erg slecht. Als je sprong bv leek het net alsof je los kwam uit de modder zó houterig en stroef werkde de controls. De gameplay deed ook veel denken aan een jaren 80 B actie-film. Ontzettend saaie actiescenes gecombineerd met ontzettend stroeve controls en niet al te beste graphics dan hou je gewoon een kutgame over

Eindbeoordeling:

Gameplay: Gameplay waar je moe van wordt. Niks aan en vreselijk achterhaald. Als je het niet erg vind om tijdens het spelen 20x in slaap te vallen dan moet je deze game gaan spelen.

Graphics: Niet mooi maar ook weer niet héél goed middelmatig dus.

Geluid: Geluid dat uit een leeg blikje knakworstjes komt is nog beter geluid dan dit. Héél slecht dus.

Replay: Na een half uurtje gooi je het spel uit het raam. Totaal geen replay dus!

Echt Crap!

284
Het was een matige game, maar ik heb de game wel uitgespeeld dus dat zegt ook wel iets over de game, ik kan me alleen niets herinneren over een combosysteem !

0,5
Nou ik anders wel! en ik weet ook dat het verschrikkelijk slecht was!

Ik hoop dat je de goede game voor ogen hebt Jelle ....want ik heb hem pas nog op psx gegamed, maar sommige dingen in je recensie kan ik niet in de game terug herkennen.

War-Ultima
Deel 1 van Fighting Force was wel geweldig, toen in 1998 een paar keer uitgespeeld samen met bahamut zero.
Deze Fighting Force 2 ken ik mij weinig van herkennen, zo matig is deze game dus schijnbaar.

0,5
Geloof mij deze game wil je niet spelen want binnen 5 minuten val je lachend van je stoel af zo slecht en houterig zijn de controls bij dit spel

avatar van kaholiic
War-Ultima schreef:

Deel 1 ook vroeger uit gespeeld met een vriend. Geweldig.