Championship Manager 03/04 (2003)

Sports

Ontwikkeld door Sports Interactive
Uitgegeven door Eidos

In deze nieuwe Championship Manager is een nog grotere en upgedate database, een 2D-pitch om de wedstrijden te volgen en zijn er nog meer mogelijkheden om jouw club naar de top te brengen.

avatar van thomzi50
Dit spel speel ik eigenljik nog steeds heel vaak. De beste CM samen met 97-98. Perfect.

avatar van Ploppesteksel
neen, deze kon mij echt niet boeien, degelijk spel maar ik greep snel weer terug naar 01/02

avatar van Ploppesteksel
Ploppesteksel schreef:

Ik zie nu net dat dit bij de verkeerde CM uit 2003 is, excuses & mijn stem is verwijderd.

avatar van thomzi50
Ben ik nou de enige die dit nog speelt? Want bijna een jaar na mijn eerste post, is er niets veranderd eigenlijk. Bij dit spel is alles perfect in balans.

thomzi50 schreef:

Moi speelt het ook nog steeds.... is inderdaad een verslavend goed spel.... Heb ook de versie van 2007 gekocht, maar dat is nog even oefenen.... Meer de tijd voor nemen... Met welk team speel jij?

Bugzz Bennie schreef:

Even ter informatie, na seizoen 03/04 zijn de makers van de cm serie en de uitgevers uit elkaar gegaan.... de makers zijn de football manager serie gestart, terwijl de uitgever de cm naam behield.... als je dus de nieuwste versie van cm wilt hebben, moet je football manager 2008 hebben

Dit is een van de makkelijkste versies van de reeks je had een paar talenten die je goedkoop kon halen -Schmeichel - Braathen - William Thompson - Oskarsson - Pablo Nino en deze presteerde altijd goed.

De vraag werd al gesteld in 2008, maar nu 8 jaar later. Ben ik de enige die dit spel nog steeds doet spelen?

Football manager 2012 op PSP heb ik wel nog ooit gespeeld, maar dat zal wel een versie zijn met beperkte omvang.