Altered Beast (1988)

Alternatieve titels: Jūōki | Chronicle of the Beast King

Amstrad CPC / Arcade / Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / MSX Series PC / Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / Sega Dreamcast / Sega Master System / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES / TurboGrafx-16 CD / Xbox 360 / PlayStation Portable / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Je bent een, op het slagveld gesneuvelde, Centurion die door Zeus weer tot leven wordt gewekt, met de taak zijn dochter Athena te bevrijden uit de klauwen van de onderwereld demonen. Vecht je een weg door hordes zombies en demonen, door steeds het beest in jezelf boven te halen en zelf te transformeren in een monster.

RippedBone Dog
playstation 2 versie is een remake met wat meer moderne graphics, heb zeer genoten van die game en uiteraard de classic voor de sega genesis.

Dit was mijn allereerst videogame die ik bijgeleverd kreeg bij de Sega Mega Drive 16 bit. k kan me herinneren dat dit een vrij kort spel was. Maar wel leuk om te spelen.

ja, mooie herinneringen aan deze game... zat idd bij de megadrive console bij