Batman: Dark Tomorrow (2003)

Nintendo GameCube / Xbox

Ontwikkeld door HotGen en Kemco
Uitgegeven door Kemco

Explosies echoën door de donkere straten van Gotham City terwijl rivaliserende bendes vechten om controle over de stad. De chaos is compleet wanneer blijkt dat politiecommissaris James Gordon op mysterieuze wijze verdwenen is. Ook zijn er rellen uitgebroken in het Arkham Asylum, het tehuis voor crimineel gestoorden. Batman, gesteund door zijn vaardigheden en een arsenaal gadgets, moet de bende-oorlogen stoppen, het Arkham Asylum infiltreren en de Commissaris redden. Daarnaast moet Batman alle clues verzamelen om uiteindelijk achter het meesterbrein van deze ogenschijnlijk, op zich zelf staande evenementen te komen om een duivels plan te stoppen die de toekomst van de hele wereld bedreigd.

Als je een echt verschrikkelijk spel wilt spelen...moet je zeker deze overwegen. Volgens mij gemaakt door nerds die denken een game te maken...oh kut hij..wat een game

Dr. Salvador
Het klinkt wel enorm goed!.

Maar het zal vast en zeker niks zijn.