Heroes Of The Pacific (2005)

PC / PlayStation 2 / Xbox
Flight / Action

Ontwikkeld door IR Gurus
Uitgegeven door Codemasters en Ubisoft

In Heroes of the Pacific kruip je in de huid van de moedigste mannen die zo'n zestig jaar geleden hebben gevochten in de lucht en marine-gevechten in de Pacific. In Heroes of the Pacific kun je de controle nemen over vijfentwintig echte vliegtuigen uit de Tweede Wereldoorlog. De strijd begint bij Pearl Harbour, en ontvouwd zichzelf in een verhaal van dertig missies. Je vliegkunsten worden getest in plekken zoals Midway Island, de Coral Sea, Wake Island en Iwo Jima. Enkele van de vliegtuigen die de speler zal besturen zijn de Grumman F4F Wildcat en F6F Hellcat en de Douglas SBD Dauntless. Bij goede prestaties kun je nieuwe vliegtuigen vrijspelen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.