Empires: Dawn of the Modern World (2003)

Strategy / Action

Ontwikkeld door Stainless Steel
Uitgegeven door Activision

Empires: Dawn of The Modern World laat je op historische kennis ontworpen beschavingen volledig besturen om de aardbol te veroveren. Met een tijdspanne die loopt van de Middeleeuwen tot aan de Tweede Wereldoorlog, leid jij je natie door brute gevechten om de wereld te overheersen. Iedere beschaving heeft zijn eigen historisch kloppende eenheden en vaardigheden, die je gebruikt in je strijd ter land, ter zee en in de lucht. Elke natie heeft zijn onderscheidende manier van spelen, gebaseerd op zijn traditionele zwaktes en sterktes.

avatar van ps3me
Ontzettend wijze game dit hoor!

avatar van Tha Luz
Kan je ook mischien uitleggen waarom je dat vind?
Ben best benieuwd naar deze game.

Tha Luz schreef:
Kan je ook mischien uitleggen waarom je dat vind?
Ben best benieuwd naar deze game.

Dit spel is heel erg wijs omdat, je nu niet een goedkope namaak van AoE speelt, maar dit keer een heel goed spel, wat veel op AoE lijkt met de graphics van AoM dus behoorlijk goed!
Het spel heeft een Aziatische campaign, dat is weer is heel nieuw. En natuurlijk ook met een gewoon westers volk.
Je hebt hier ook leuke ages bijvoorbeeld de Gunpowder age: dus vanaf daar krijgen ze ook pistolen

Het verveeld niet snel en je er lekker in mee gaan, als je het speelt zuigt het spel je als het ware gewoon op. Ik heb dit spel nooit in de winkel gezien, maar heel veel gespeeld bij een vriend, we hebben toen middagen dit zitten spelen.

avatar van Tha Luz
oke,klinkt goed!Is het grafisch wat?
Dit is zo een spel dat je wel eens in de 5euro bak kan vinden Dus mischien heb ik daar wel geluk

Tha Luz schreef:
oke,klinkt goed!Is het grafisch wat?

beetje late reactie maar goed!

grafisch is staat het ongeveer gelijk aan Age of Mythologie, dus dat is wel mooi (vind ik) !

avatar van Ricxz92
Heb het toch maar uit kast getrokken leek me toch wel weer leuk en wat custom campaigns gedownload.