Bloody Roar 3 (2001)

Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox
Action / Fighting

Ontwikkeld door Hudson
Uitgegeven door Hudson, Activision en Virgin

Bloody Roar is een vechtspel met zestien bovennatuurlijke krijgers die niet alleen in menselijke gedaante, maar ook in hun Hyper Beast-vorm kunnen vechten. Hierdoor veranderen de gevechten al snel in schouwspellen met special moves. Een introfilmpje sleept spelers mee naar het universum van Bloody Roar, waarna het vechtfeest kan beginnen. Spelers kunnen kiezen uit zeven spelvarianten, waaronder Arcade, Time Attack, Survival en Team Battle. In de Versus Mode kunnen twee spelers tegen elkaar strijden, terwijl de Training Mode de beginnende spelers vertrouwd maakt met het gevechtssysteem van Primal Fury.

avatar van TonyTHorror
Geen idee hoe ik er ooit aan ben gekomen, maar vond dit wel een aardig spel.
Helaas was ik toen ook in het bezit van DOA, en dat is toch wel wat beter als je een potje wilt knokken.

avatar van youngtick
Dit spel is wel goed maar als je er aan moet wennen kan je zwaar gefrustreerd raken als de tegenstanders je goed sloegen . Dat niet alleen, de epilogue's zijn echt veracht gedaan. Dat ze in anime vorm hebben gedaan is wel gaaf maar je hoort alleen maar dezelfde muziek en je hoort ze niet eens praten maar je kan wel de ondertiteling zien. Het vechten is tof vooral die specials zijn echt geweldig gedaan en dat je sowieso tegenstanders van de stages weg kan slaan maakt het zeker vet.

Kortom Een gave game met nog vetter had kunnen worden.