Urban Chaos: Riot Response (2006)

PlayStation 2 / Xbox
single player / online

Ontwikkeld door Rocksteady
Uitgegeven door Eidos

In Urban Chaos: Riot Response speel je Nick Mason, een lid van de T-Zero groep. Deze groep is een elite eenheid die bendes oprolt en te maken krijgt met terroristische dreigingen. Je bent getraind in alle vormen van stedelijke gevechten en uitgerust met de laatste high-tech wapens. Als T-Zero zul je samen met de noodeenheden zoals de brandweer, politie en paramedisch personeel meerdere dreigingen in deze Amerikaanse stad tot een zo goed mogelijk einde moeten brengen.

Zéér verslavende shooter!
Urban Chaos: Riot Response blinkt vooral uit in zijn bruutheid en heeft ook een zéér speciale extra, namelijk de Kill Cam! Het spel bevat erg gevarieerde opdrachten en missies, vooral de wapens zijn leuke speeltjes! De verhaallijn is bijzonder goed gekozen en de locaties zijn erg leuk en het spel houdt het op die manier erg verfrissend en aangenaam! Jammer genoeg hebben wij, gamers, niet met de graphics van bv. Black te maken gekregen, eerder erg ruwe graphics, bijzonder spijtig...
Ik had het spel in een klein weekje uitgespeeld en dat is bijzonder weinig voor een shooter! Dit probleem wilden de makers verhelpen d.m.v. medailles te behalen in verschillende moeilijkheidsgraden. Het krikt de levensduur van het spel een beetje op en daarom is dit nog steeds een goede shooter, daarom verdient Urban Chaos: Riot Response nog steeds een plaatsje in je collectie! Cijfer: 4,0*!

avatar van Bart Tönjann
Helaas heb ik van dit spel alleen de demo kunnen spelen, en ik vond het inderdaad zéér verslavend overkomen. Controls zijn heerlijk, en hoe alles werkt met het schild, enzo, heerlijk gewoon. Ook leuk met al dat vuur overal, en al die missies die je doorkrijgt. Uiteraard valt er uit de demo geen cijfer voor mij uit te halen, maar 4 sterren lijkt het me zeker wel waard!!

Dit was best wel een bruut spel als ik eraan terug denk. Hoe de gameplay je liet spelen tovert er zich nu een glimlach op mijn face.
Hij was soms grof, maar op een leuke manier....vooral om je heen meppen met riotshield was te gek.
De figuren die je moest bestrijden, waren zeer kleurrijke figuren.
Toppertje met een glimlach!!

avatar van gamefreakske
in twee woorden zalig game

avatar van PsxPs2Ps3
nooit van gehoord hmm