The Simpsons: Road Rage (2001)

PlayStation 2 / Nintendo GameCube / Xbox / Game Boy Advance

Ontwikkeld door Radical en Altron
Uitgegeven door Electronic Arts en THQ

Mr. Burns koopt alle transportsystemen van Springfield op en vervangt de standaard bussen door “veilige” nucleaire bussen. Hij verwacht dat iedereen er dankbaar gebruik van zal maken, maar de inwoners van Springfield vinden de bussen te gevaarlijk. Om Burns tegen te werken en wat extra geld te verdienen begint de familie Simpson een eigen taxibedrijf. Al snel volgen meer inwoners van Springfield hun voorbeeld. Mr. Burns pikt dit niet, en probeert de taxi’s met alle mogelijke middelen te stoppen.

avatar van yoshi
vroeger toen nintendo en psp nog niet bestonden had ik een gameboy en the simpons road rage had ik voor de gameboy met sinterklaas gekregen vond het echt leuk een tijdje later kocht ik een ps2 en kocht ik dit spel voor de ps2 voor de playstation is het veel leuker dan voor de gameboy

SouthParkFan
Wat een geweldig spel is dit! Een van de leukste Simpsons / PS2 games

avatar van Duke Nukem
Een leuk race spel om samen met een vriend in split-screen te spelen. Voor de echte Simpsons fans!