Battlefield 2: Modern Combat (2005)

PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox / Xbox 360

Ontwikkeld door Digital Illusions en Electronic Arts

Battlefield 2: Modern Combat verplaatst de spanning en actie van de Battlefield-reeks naar het moderne tijdperk met een supergeavanceerd arsenaal aan voertuigen en wapens. De solocampagne, waarin propaganda een cruciale rol speelt, stort je in een conflict, gesitueerd in een van de meest gevaarlijke gebieden ter wereld, Kazachstan. Je raakt hals over kop verwikkeld in een oorlog waarin niets is wat het lijkt te zijn en je zal moeten kiezen welke partij in het conflict je wilt steunen.

RippedBone Dog
Redelijk spel, alleen de SP is geen r**t aan. Multiplayer is daarintegen wel weer super, en 1 van de beste online functie op de 360, daarom die 3,5*

avatar van Bahamut Zero
Zeker geen slecht spel. Het is alleen dat ik niet van dit genre houd. Speel hem daardoor nooit. Destijds gekocht omdat ie toch niet zo duur was. Geef hem een 3,5 omdat het toch wel een goeie in zijn genre is

Matthijs
een spel waar ik zeer veel plezier mee heb beleefd, ook erg mooie muziek zit erbij

*4,5

avatar van Starmaster501
Egt wel leuk, na een paar maanden mijn ps2 uit de kast gehaald en speel alleen dit spel, heb online niet kunnen spelen, had geen internet.

een 4!!

Leuke game, tevens ook leuk om een battlefield op de console te spelen. Vind het vooral te gek bedacht dat je kunt hostwappen...erg handig als je op het punt van doodgaan staat.
De muziek in de game is idd. perfect, vooral de track tussen de missies door. Ook wel tof die challenge-missies, kun je voor medaille sterren knokken en zo je rang opschroeven.
weet niet hoelang de game duurt...maar de uren die ik er ingepompd heb geef ik hem een 4,0****!!

avatar van gamefreakske
zwaar spel voor ps2

Op de Xbox 360 is het een hele andere ervaring als op de XBOX1 & PS2..waar ik hem ook op gegamed hebt. Vind hem op de 360 een stuk taaier, die snipermissie in het begin vloog ik op de oude console's zo doorheen...hier op de 360 4 retry's

Maar wel vet om die op gepimpte graphics weer mee te maken.

Wat een walgelijke game op de 360...mijn eerste flop op dat platform.
Je kunt nog niet eens je eigen moeilijksgraad instellen en los van de wapens..zuigen de voertuigen enorm, je kunt er bijna niet mee overweg!! Dat belachelijke EA, had deze de 360 kunnen besparen..360 versie 1,0*!!

DE SP mag dan vet zuigen, maar moet toch wel op mijn punt (alweer) terugkomen. Via Xbox-live online heb ik een supertijd met deze game...de online play is Gruwelijk intens en past precies bij me. Gears, Call of duty...vind ik "gewoon leuk" ook al kom ik met moeite mee met die chaos en snelheid.
Hier bij deze vind ik 't een eer dat me nu al van de 22 potjes die ik gedaan heb..me al 6 keer is gevraagd om bij het team te blijven van de Host van de game

SP 1,0*
MP 3,0*
=
4,0*!!

avatar van Starmaster501
Haha dat cijfer slaat eigenlijk best wel helemaal nergens op.

(blijven mensen bezig....stom kutvolk)

avatar van Starmaster501
Ik bedoel je mag wel een 4 geven. Maar hoe je het geeft, een 1 voor de SP en een 3 voor de MP en dan tel je dat gewoon bij elkaar op? Da's de eerste keer dat ik zoiets zie.

He verdorie, mijn excuses Starmaster!!

Gelukkig valt het mee van jou uit, maar ik ben de laatste tijd even niet mezelf.
En die stem besef ik nu...ik roer maar met de riemen die ik nog heb!

Maar veel excuses weer.