Undertow (2007)

Xbox 360

Ontwikkeld door Chair
Uitgegeven door Chair

In Undertow wordt de wereld aangevallen door buitenaardse wezens die voornamelijk in water leven. Ze verrassen ons en smelten onze poolkappen, waardoor onze planeet bijna volledig onder water loopt. De mensheid is vrijwel uitgeroeid, maar enkele overlevenden groeperen zich om de planeet terug te krijgen en de chaos te herstellen. Met huidige technologie gaan deze ‘Iron Marines’ het water op om te vechten met de monsterlijke buitenaardse zeewezens. Zonder dat de buitenaardse of de overlevende mensen partijen dit weten zijn er echter nog twee partijen die naar de macht proberen te grijpen. De inwoners van Atlantis, ingevroren in de laatste ijstijd, zijn vrij en willen hun planeet terug en de inwonende van een onderwater Utopia waar vrijwel niemand vanaf wist onder leiding van Captain Nemo ziet een eigen wereld ook wel zitten. Wie grijpt de macht?

gaymer
Wordt deze game uberhaupt online gespeeld? Ik zie nooit mensen online... Ergens snap ik ook wel waarom

avatar van Deftones_JP
Ik heb alleen de demo gespeeld maar dat vond ik absoluut niks. Het ziet er op zich aardig uit maar speelt het gewoon niet lekker.

avatar van Bahamut Zero
Heb de game toen wel gedownload, maar heb hem nog geen 1 keer gespeeld