Hot Wheels: Beat That! (2008)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / Xbox 360
Racing

Ontwikkeld door Eutechnyx
Uitgegeven door Activision

Hot Wheels is één van de bekendste merken op het gebied van speelgoedautootjes. Dit speelgoed van Mattel staat centraal in Hot Wheels: Beat That! Er zijn dertig auto's om mee te racen. Dit racen gebeurt uiteraard niet op grote racebanen, maar in omgevingen waar je Hot Wheels in het echt ook tegenkomt. Zo zul je racen door slaapkamers, achtertuinen en andere huiselijke omgevingen.

ik heb vroeger toen ik klein was een oudere versie van hotweels gespeelt ,ik was erverzot op zeker als je tricks in de lucht kon doen. maar deze ziet er wel niet al te mooi uit maar toch eens proberen!

oja eerste reactie XD .