Dragoneer's Aria (2007)

PlayStation Portable

Ontwikkeld door Hit Maker
Uitgegeven door Nippon Ichi en Koei

Eeuwen geleden, vlak na het gevecht tussen de Holy en de Black Dragon, waar de Holy Dragon werd gedood, werkten de Dragons en de Dragoons samen om het rijk weer op te bouwen. Tot de dag van vandaag, zijn de zes afzonderlijke aspecten van de Holy Dragon: Vuur, Water, Bliksem, Aarde, Wind en IJs over de gehele wereld verspreid. Jij als held van het verhaal staat bekend als Valen en staat op het punt om te promoveren van de Dragon academie. Vervolgens zul je het raadsel van de Black Dragon moeten ontrafelen en de aspecten moeten zoeken.

avatar van kArIzMa_TuRk
Het lijkt mij wel een toffe spel, alleen denk ik niet dat ik 'm ga aanschaffen.
Ik wacht wel af...

Wie is er hier wél van plan deze te gaan halen?

avatar van metaledje
wat mij betreft moet je elke RPG in huis hebben met dit caliber.. alleen ik heb geen portable

I love fantasy!

En dit spel lijkt mij dan ook geweldig!
Alleen die voorkant al, die zegt voor mij genoeg!