Smuggler's Run (2000)

Game Boy Advance / PlayStation 2

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

Smuggler's Run zet je in de schoenen van een smokkelaar die zijn handel over de grens moet zien te krijgen zonder daarbij gepakt te worden door de politie of rivaliderende gangs. De hoofdmode is opgedeeld in meerdere missie's op steeds een andere locatie waarbij het dus de bedoeling is de handel zo snel en veilig mogelijk van A naar B te brengen. Er is ook een multi-player mode aanwezig.

Stefan_Ying
Kan me nog wel herinneren dat ik vooral de multiplayer erg leuk vond. De single player was vooral leuk vanwege het beuken en scheuren over de grote heuvels, heb me wel vermaakt met deze game paar jaar geleden, 3.5*

Vreemd maar wel leuk spel op de ps2 vroeger. De missies deden me niets...was toen niet onder de indruk van free roaming games. 'K weet niet maar op de 1 of andere reden, heb ik geen plezier bij dat soort games. Ben dan wel blij dat ik RPG's goed kan verslinden.
Bij deze game bleef het dan ook bij mannetjes, verkeersborden enz. omver te rijden. Of er een sport van te maken om op de rails te blijven met de trein op je hielen. En schansen van de hoogste bergtoppen vond ik geweldig...alleen vond ik dit spel leuk voor 2 dagen te doen, om 'm daarna weer helemaal onder aan de stapel te leggen.