Colin McRae Rally 3 (2002)

PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Codemasters

Als Colin McRae heb je een driejarig contract getekend bij Ford Rallye Sport-Team. Probeer alle kampioenschappen te winnen. Je kunt ook in één van de 21 andere rallywagens plaatsnemen. Met 64 real-life etappes moet je je wagen met zo weinig mogelijk schade naar de finish brengen.

Dit was een uiterst aardig rally-spel. Volgens mij was McRae zelf toen al over zijn hoogtepunt heen. Maar het spel deed dat geen afbreuk.

avatar van Car-freak
zekker wete dit spel is echt geweldig ik heb alle mcrea wel gespeeld en ik heb nog nooit zón goede rally serie gezien

avatar van paulisdik
Ik kan me nog is dat ik mijn Gran Turismo stuur gebruikte om deze game te spelen, Toen zat ik met de race te wachten voordat ik mocht
vertrekken en op moment dat het licht uit gaat gaf ik gas,
maar plaats daarvan dat ik rechtdoor ging ik volgas achteruit.
omdat ik mijn instellingen niet had gewijzigd.

(Zo'n stommiteit ga ik nooit meer vergeten)

avatar van Car-freak
ik ga maar pro street kopen of Mcrea dirt die lijken me het wel waard om te kopen

avatar van paulisdik
Grovonion schreef:

De hoogtepunt van Colin Mcrae was inn 1995 toen zijn eerste en enigste WRC-titel pakte.

avatar van Justinvdk
Vroeger altijd met de heel familie dit spel doen. Omstebeurt een tijd rijden en dan zien wie de snelste was. Lekker elkaar opfokken tijdens het rijden. Waren geweldige avonden kan ik je vertellen.