Zombie Attack (2004)

Alternatieve titel: Simple 2000 Series Vol. 65: The Kyonshi Panic

PlayStation 2

Ontwikkeld door Tamsoft
Uitgegeven door D3 en 505

Zombie Attack gaat over een stormachtige nacht waar een leger van zombies en demonen een winkelcentrum aanvallen. Jij speelt een monsterjager die alle mensen die gevangen zitten in het winkelcentrum, wilt redden. Door magische wapens te gebruiken kun je de monsters weer verbannen uit onze realiteit. Je hebt echter wel een tijdslimiet en moet dus opschieten met het verslaan van de zombies en demonen. Elke keer als je een wapen gebruikt zul je daarmee sterker worden.

Dr. Salvador
Wat!, ik heb nog nooit van dit spel gehoord!
Net nu ik geen ps2 meer heb.....

Aparte, en mooie poster ook. Alleen het is maar voor 12+, dan zal het ook wel niet veel zijn.

avatar van bryandejong
Dr. Salvador schreef:
Wat!, ik heb nog nooit van dit spel gehoord!
Net nu ik geen ps2 meer heb.....

avatar van kaholiic
Jij volgens mij ook...

bryandejong schreef:

Allweer jij volgens mij druk jij alleen maar het woord zombie in.

Jij ook, anders kom je niet hier terecht!

Het slaat trouwens helemaal nergens op wat je nu zegt!

bryandejong schreef:

Allweer jij volgens mij druk jij alleen maar het woord zombie in.

Het blijft hillarisch als je deze berichten terugleest!