Battlefield 2142: Northern Strike (2007)

Macintosh / PC
single player / online

Ontwikkeld door Digital Illusions
Uitgegeven door Electronic Arts

Battlefield 2141: Northern Strike is een uitbreiding voor Battlefield 2142. Deze uitbreiding laat spelers mee strijden in een conflict waar er voor over de controle van de wereld gestreden moet worden. Het gaat hier om bepaalde stukken land die nog bewoonbaar zijn na het ontstaan van een nieuwe IJstijd. De Pan-Asian Coalition (PAC) is in het geheim Europa binnen gedrongen en gebruik verlaten stedelijke gebieden om nieuwe basissen op te zetten. De European Union moet zich snel mobiliseren om de PAC strijders uit hun stedelijke basissen te krijgen en zo de overhand te krijgen. Battlefield 2141: Northern Strike bevat drie nieuwe mappen, inclusief de bekende Tweede Wereldoorlog strijdscène bij de brug van Remagen, een Alpine Titan depot in Port Bavaria en een claustrofobische krachtmeting in de Liberation of Leipzig. Het spel bevat ook nieuwe voortuigen waaronder de Europese zwaar bewapende IFV Goliath en de hovering light IFV Hachimoto van de PAC. Hiernaast zijn er vrijspeelbare opties, nieuwe badges en lintjes en nieuwe gameplay elementen.

avatar van Gamer2575
€20,- voor een stel gadgets, heb em wel gekocht! =]