RoadKill (2003)

PlayStation 2 / Nintendo GameCube / Xbox
Racing / Action

Ontwikkeld door Midway
Uitgegeven door Midway

In de game speel jij de rol van Mason Strong. Deze man is een van de weinige menselijke overlevenden van een heersende ziekte. Hij komt terecht in een wereld vol chaos, oorlog en gangs, een wereld waar alleen het recht van de sterkste geldt. In alle steden waar hij komt is het een gigantische puinhoop. Als Mason verder wil komen in de wereld, dan zal hij zich moeten aansluiten bij een gang, en daarvoor missies moeten uitvoeren. Hoe verder je komt in de game, hoe meer geld je 'verdient', en hoe meer auto's je unlockt, waardoor je meer aanzien krijgt. Het uitvoeren van de missies in de auto bestaat uit het rijden van je voertuig en het neerschieten van bepaalde voorwerpen. Je kunt ook met het geweer dat achterop je auto staat gaan schieten.

voor een tijdje leuk, maar gaat na de missies saai worden

idd hier tonnie.
Het was alleen de moeite waard om vrij rond te rijden en de schansen
op te zoeken, zoveel mogelijk auto's op te blazen en om zoveel mogelijk mannetjes overhoop te racen, (vooral degene die op een clown lijken)

heb dit spel misschien een half uurtje gespeeld en kon mij totaal niet boeien.
misschien had ik het iets meer moeten spelen,dan werd het misschien leuker,maar dat heb ik dit spel niet gegund.
weg gegooid geld helaas.....