Voodoo Vince (2003)

PC / Xbox / Xbox One
Platform

Ontwikkeld door Beep
Uitgegeven door Microsoft

In Voodoo Vince speel jij Vince, een lief, klein Voodoopoppetje die eigenlijk helemaal niet zo zachtzinnig is, en elke vijand die hij tegenkomt kort en klein slaat, of zijn Voodoo techniek op ze loslaat. Maar Vince heeft daar natuurlijk wel een reden voor, zijn eigenares Madame Charmaine is namelijk ontvoert door de grootste pestkop in N'Awlins, Cosmo the Inscruitable. Met zijn duistere krachten is hij een gemene eindbaas. Ook hij heeft natuurlijk handlangers, zoals een havenwerker, een dik varken of een stel benzinepompen. Probeer je eigenares te bevrijden door Cosmo en zijn handlangers te verslaan.

avatar van twinsen
Humoristich platform spel met goeie graphics en geluid.
Geef het spel een 4,0