Grabbed by the Ghoulies (2003)

Xbox / Xbox One

Ontwikkeld door Rare
Uitgegeven door Microsoft

Grabbed by the Ghoulies speelt zich af als een stripboekavontuur. Jij bent Cooper, en samen met je vriendinnetje loop je door het donkere bos. Je bent verdwaald en je hoopt bij een oud spookachtig huis misschien hulp te kunnen krijgen. Helaas verandert een getraumatiseerde en door het lint geslagen ex-piloot de beelden in levende wezens, die jouw vriendinnetje mee het huis in sleuren. Daar zal jouw avontuur beginnen, jij treedt het huis binnen op zoek naar je lief, en de eerste van de honderd kamers in de game gaat voor je open. Ghoulies zijn de wezentjes die jou het leven zuur maken, over de tientallen kamers vliegen ninja-draakjes, skeletten en piraten je om de oren. Gelukkig heb je in de eerste kamer een confrontatie met de butler van de villa, die je door de rest van het spel hints en tips zal geven. Helaas is hij niet een echte held, wanneer er Ghoulies tevoorschijn komen sta je er alleen voor. Over de kamers verspreid zijn honderden voorwerpen te vinden, waarmee je de Ghoulies te lijf kan gaan. Denk hierbij aan stoelen en vazen, maar ook waterpistooltjes en biljarttafels zijn te gebruiken als wapen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.