Blinx 2: Masters of Time and Space (2004)

Alternatieve titel: Blinx 2: Battle of Time and Space

Xbox
Platform

Ontwikkeld door Artoon
Uitgegeven door Microsoft

Blinx 2 draait net als zijn voorganger om Blinx de kat die in zijn avontuur op de vlucht is voor de Tom Tom Gang, een groep crimineeltjes voornamelijk bestaand uit varkens. Blinx is dit maal op je eigen wijze vorm te geven. Je kunt de kat helemaal naar je eigen zin ontwerpen. De Tom Tom gang heeft ervoor gezorgd dat de tijdkristallen verdwenen zijn. Het is de bedoeling dat je allemaal stukjes tijdkristal bij elkaar zoekt die bij elkaar een reusachtige tijdkristal vormen. Het verzamelen van al die kristallen doe je onder andere met de stofzuiger die je ook gebruikt als wapen om het de leden van de Tom Tom gang lastig te maken.

avatar van Tha)Sven
Helaas heb ik het vervolg op het leuke eerste deel nog nooit gespeeld. Hopelijk komt hij nog een keer op Xbox Originals.