Fantastic 4 (2005)

Alternatieve titel: Fantastic Four

PC / PlayStation 2 / Xbox / Nintendo GameCube

Ontwikkeld door 7 Studios
Uitgegeven door Activision

Vier astronauten, waarvan drie gasten en één meid, zitten in een ruimtestation en worden door iets of iemand geraakt. Het enige wat ze kunnen herinneren als ze wakker worden in een ziekenhuis, is dat ze een magische, kosmische straling hebben gezien. Het ziekenhuis blijkt echter niet van aardse komaf en ook de superhelden blijken nadat ze wakker worden nog minder dan dat. Elk van de vier hebben namelijk een kosmische superkracht gekregen. Jullie DNA blijkt verandert te zijn in opdracht van Dr. Doom. Mister Fantastic, The Thing, Invisible Woman en The Human Torch staan tot je beschikking om dit te doen Dr. Doom uit te schakelen en jezelf weer normaal te maken. Ieder lid van de Fantastic Four heeft zijn eigen vaardigheden die nodig zijn om een level door te komen of een bepaalde opdracht te vervullen. Je tegenstander, de kwaadaardige Dr. Doom en zijn volgelingen, zijn echter in grote getale aanwezig om jullie een kopje kleiner te maken. Hoe beter je je tegenstanders kan verslaan, hoe meer ervaring je zult krijgen. Door middel van upgrades wordt je personage deskundiger. Bij veel ervaring kun je nieuwe moves en tactieken gebruiken om eindbazen te verslaan.

De meeste spelletjes die gebaseerd zijn op gelijknamige films zijn meestal van slechte kwaliteit en dat bewijst Fantastic Four nogmaals...
Fantastic Four heeft simpele gameplay, middelmatige graphics, maar er blijft een klein sprankeltje hoop, het verhaal. Helaas wisten de makers ook het verhaal rommelig te presenteren, maar het wordt op één of andere manier best leuk gebracht en ik wist mij voor een paar weekjes te amuseren, maar enkel voor de fans, laat dat duidelijk wezen!
Cijfer: 2,5/5!

ik had deze meten weer uit de ps2 gehaald..wou de film in ere laten.
Ben niet verdergegaan als je met The Thing, mannetjes van ballustrades moet knallen...wat een tegenvaller!!

avatar van Bahamut Zero
Vier astronauten, waarvan drie gasten en één meid

Haha, de eerste zin alleen al. 3 gasten

1,0
Wat was dit een verschrikkelijk game, ik kreeg hem gratis bij mij xbox toen dr tijd, en zelfs voor een game die ik gratis kreeg, was hij onacceptabel , nee bagger van de bovenste plank.