Redcat: de Razende Rekenrace (1997)

Educational

Ontwikkeld door Davilex
Uitgegeven door Davilex

Race samen met Redcat, Brutus de Bulldog en Max de Muis over zes verschillende race-tracks. Verdien bonussen voor de race door goede antwoorden te geven. Er zijn vier verschillende rekenmodules: Handig rekenen, ‘Wat is waar’, memory met sommen en het grote getallenspel.

Hé, ik kan al rekenen.

1 ster.

Game_Kaza
Maar Redcat was wel deel van mijn leertijd

avatar van Princess Piranha
Yiiihaa XD Of was dat ergens anders bij?

Game_Kaza
Bij iedere Redcat game. Als je tijdens instaleren op "volgende"klikte. Een EXPLOSIE VAN YIIIIEEHAAAA xD

avatar van Princess Piranha
Oja! Hhaaha nu weet ik het weer XD Had het laatst nog geprobeerd te installeren, alleen geluid stond veel te hard, hoor je ook zo'n irritant banjo muziekje. Prachtig

Game_Kaza
Het banjo muziekje vind ik juist grappig xD Alleen dan die keiharde yiihaa die je je stoel afblaast

riczz
yiiieeeeahhhhhh!! wat een spel toendertijd toen ik nog erg jong was.
Heb me er toen uren mee vermaakt!

avatar van Dragonslayer
Ik vond dat banjo muziekje altijd wel lachen, ik speelde dit toen ik klein was, maar ik kon gewoon niet racen. (wel rekenen).

Dit speelde ik altijd toen ik klein was. Echt geweldig wat een Jeugdsentiment was dit voor mij. daarom geef ik deze game ook 4 sterren.

avatar van Bahamut Zero
Schoolmateriaal Wat hadden wij hier veel pakketten van op school.
Redcat doet boodschappen
Redcat's wereldreis enz.

3* zowel leuk, als informatief voor de jongere garde

Ik heb dit spel 1 keer gespeeld, daarna heeft hij het nooit meer gedaan XD

Echt leuk hoe dit me heeft geholpen op de basisschool.
Het spel is erg leuk bedacht door davilex. Maar inmiddels zijn er alweer andere dingen uitgevonden. Toch vergeten wij RedCat niet! Mooie tijd!

avatar van Ricxz92
Nostalgie haha, erg leuke game als ik er nog aan terug denkt, was nog best lastig voor mij als een klein kind.

Lexcoaster
Het heeft mij geholpen leren rekenen, dit spel. Ik kon het spel alleen nooit op een normale manier afsluiten..

avatar van markwiering
Dit spel heb ik vroeger altijd leuk gevonden, en ik vind het nog steeds leuk. Je doet een race, maakt een paar sommen, doet weer een race, speelt memory (wat trouwens wel lang duurt), doet weer een race etc. In het verleden lukte het mij nooit om te winnen. Dan waren Brutus en Snitch (later Max) al bij de finish, terwijl ik door het doolhof nog aan het zoeken was naar de finish. Ook verloor ik vaak mijn auto omdat ik te vaak de rode mijnen raakte.

Tegenwoordig lukt het me wel om te winnen, al is het nog steeds heel moeilijk.

nuf
Deze vond ik toentertijd tegenvallen in vergelijking met de woeste woordenbrij.
Ik was naief.. Totdat klasgenoten mij half life en zelda lieten zien..