Mario Tennis (2000)

Game Boy Color / Nintendo 3DS
Sports

Ontwikkeld door Camelot

Mario Tennis is het derde deel uit de serie van Mario Tennis en in deze Game draait het dan ook om maar één ding: Tennis! Speel met Mario tegen verschillende tegenstanders en probeer steeds beter te worden en wie weet speel je je eigen vrienden ten slotte uit!

avatar van JohnWilliams
Als we het over het plezier hebben staat deze Game zowat bovenaan bij mij (wat betreft de Color spellen). De Game is echt geweldig en ik heb er echt van genoten, heb hem echt hellemaal kapot gespeeld, mede dankzij die leuke herinneringen geef ik een hoge waardering voor dit spel die nog op Gamesmeter ontbrak.

Super leuk spel ik speel het op de pc met een Emulator het kon een 5 worden vanwegen die super lange teksten een 4.5.

neo (crew)
Welke super lange teksten?

neo schreef:
Welke super lange teksten?

Die je steeds tussendoor krijgt als je met iemand moet praten.