Conflict: Denied Ops (2008)

PlayStation 3 / Xbox 360 / PC

Ontwikkeld door Pivotal
Uitgegeven door Eidos en Atoll

Conflict: Denied Ops speelt zich af in het huidige politieke klimaat en richt zich op het gebruiken van wapens en militaire tactieken. Het spel speelt zich af in politiek kwetsbare gebieden zoals Zuid-Amerika, Afrika en Siberië. In Conflict: Denied Ops speel je één van de twee agenten die door de overheid zijn ingehuurd om verschillende politieke conflicten op te lossen. Zonder identiteit, maar met de nodige wapens, reizen jij en je partner af naar onder andere Zuid Amerika, Afrika en Siberië om daar een aantal gevaarlijke ‘klusjes’ op te knappen.

1,0
ahh ik wordt niet goed van deze game
ik kan alle games via hamachi co-op doen zegmaar
behalve deze game ... vandaar die 1

avatar van Deftones_JP
de reviews melden weinig goeds over deze game. Screenshots zien er ook niet goed uit. Deze shit hoef ik niet te checken dus.

1,5
De ultieme boutgame De graphics zijn slecht, Black op de PS2 zag er nog mooier uit, echt schandalig dit! De zogenaamde physics zijn lachwekkend en tegen het eind wordt op een belachelijke manier de moeilijkheidsgraad opgeschroefd. Zo verschijnen vijanden soms uit het niets achter je, terwijl je net het gebied achter je hebt gecleared. Zo ga je onnodig vaak dood. Niet echt eerlijk dus. De laatste level slaat alles, er is een stuk waarin je bijna niks ziet, zelfs niet met nightvision aan. Veel te donker. Trial & Error is niet echt erg, maar dan moet het wel goed gedaan zijn en niet zo stom als in deze game. Dat je het loodje legt door slecht leveldesign en slechte gameplay is super frustrerend. En dan speelde ik de game in coop met mijn zwager. In coop online of offline is de game soms best vermakelijk, maar daar blijft het bij. Voor de rest is het een trieste game. Wat ook zo absurd is, is het feit dat de sniper zit opgescheept met een shotgun en sniper de gehele game, en die andere gast een rocketlauncher en een lightmachinegun met ook nog een grenadelauncher erop. Vaak heb je als sniper geen klap aan de shotgun en de sniper rifle schiet ook niet echt handig. Gelukkig heb ik de game kunnen ruilen bij FRS voor Timeshift, die stukken, stukken vermakelijker is. Zucht, waar blijven de echt goede coop games? Het wachten is op Army of Two of die goed genoeg is....

Min :

- Slechte graphics
- Onlogisch spawnen van vijanden plots achter je
- Soms onduidelijk en/of donker
- Hele spel lang dezelfde wapens (wapens oppakken kan niet)
- Verhaal en dialogen zuigen

Plus :

- Online en offline best leuke coop zo nu en dan
- Het schieten voelt best lekker, zeker met dualshock
- Explosies en rondvliegende lijken best grappig

Waardering *1/2

avatar van jaspertje3
Jammer dat het zo tegenviel Kratos. Na het lezen van je review heb ik besloten het spel maar uit de budgetbak te gaan halen.

Ik zou er niet meer dan 10 of 15 euro voor neer leggen jaspertje3

avatar van killer7
Heb hem alleen gekocht voor de co-op mode vandaar de 3*

avatar van killer7
En zelfs vonden wij de 3* nog veelste hoog :S

Heb de eerst 4 missies achter de rug..heb er wel stiekem veel plezier mee gehad..maar lees dat de game later slecht zou worden..dus ben benieuwd. wat wel weer fijn is, is dat je de loop van de missies zelf kunt bepalen na het eerste level..daarna dus 1 keer in de sneeuw en 2 keer in Afrika.

maar zal wel afwachten hoe het gaat verlopen...maar hoger dan een 3,5 zal het wel niet worden. Vind het tot nu toe leuk en lekker geweldadig..maar dat is het dan ook. verhaal begrijp ik wel, maar voegt niets toe..idd. ziet Black er met vlagen beter uit..maar graphics boeien me niet zo...als ik me maar kan ontladen van agressie.
En tja steeds dezelfde wapens..ik heb er wel vrede mee, zou ik nog in dienst zitten en ergens in een brandhaard zitten kan het me niet schelen hoeveel wapens ik kan gebruiken..als ik maar levend weer thuis kom.