South Park: Chef's Luv Shack (1999)

Nintendo 64 / PC / PlayStation / Sega Dreamcast
Trivia / Action

Ontwikkeld door Acclaim
Uitgegeven door Acclaim

Kies een South Park character en speel een vragenquiz tegen de computer of tegen je vrienden. De vragen gaan over diverse episodes en zodra je de vraag goed hebt win je geld of moet je een minigame spelen. Degene met de meeste punten wint.

In een tijd dat ik South Park net had ontdekt en gelijk een grote fan was. In die tijd was ik ook te jong om engels te kunnen waardoor veel spelplezier al werd bedorven. Helaas waren de minigames ook niet leuk en herinner ik me erg brakke controls.

avatar van Jim Carrey
De serie en de Film van South Park zijn nog te pruimen maar deze Game vind ik vreselijk slecht, Niet mijn Game smaak!

avatar van wiiplayer
Des tijds vond ik het geweldig om altijd de beste te zijn over alles van south park . Ik vond hem toen erg leuk.
2.5**

avatar van Bahamut Zero
Vondt dit eigenlijk wel een leuk spel. De mini-games waren vooral grappig. 'Their coming right for us' staat mij nog bij terwijl je aan het vluchten was voor een op hol geslagen kudde koeien

Geef hem 3,5* omdat hij grappig was en je dit spel met 4 mensen tegelijk kon spelen, wat het gameplezier alleen maar vergrootte

Vond hem weinig aan. Te simpel en het verveelde dus gewoon snel. Sommige spelletjes waren leuk, maar het ging me altijd snel frustreren. Jammer dat er nooit een echt waardige SP game is gemaakt.

avatar van ps3me
wel geinig een south park quiz....:P
verder is het niet echt leuk

avatar van ps3me
het is dus een grote flop zo te zien, maar hoe kun je van een tekenfilm serie nou een goede game maken.. Behalve DBZ wat altijd super lukt.