Tom Clancy's Rainbow Six 3: Iron Wrath (2005)

Shooter / Action

Ontwikkeld door Ubisoft en Red Storm
Uitgegeven door Ubisoft

Je kunt een campagne van zeven missies spelen, die zich afspelen in Oost-Europa. Ook bevat het spel twee opnieuw uitgebrachte oude Rainbow Six-missies, zes nieuwe wapens, acht nieuwe multiplayer-maps en vijf nieuwe multiplayer-modes.

avatar van COD_PRO88
Ben ik de enige die dit gespeeld heb!!!

avatar van Thomas83
Nee, maar hij is niet zo bekend denk ik. Is volgens mij alleen als gratis te downloaden spel uitgebracht. Moet hem nog altijd eens downloaden, maar heb het tot nu toe nog nooit gedaan omdat het wat werk vergt vanwege gekloot met registersleutels of zo, wil je nog online kunnen spelen na de download.

Wat vond je er zo slecht aan het spel, aangezien je een onvoldoende geeft? Heb je trouwens geloof ik niet gezien in de topic van het origineel Raven Shield. Die heb je ook gespeeld als je deze hebt gespeeld neem ik aan?

Thomas83 schreef:

Die heb ik 4* gegeven.(het origineel)

Deze was echt een heel stuk minder.......

het bracht niet veel nieuws maar ik denk dat het eigenlijk wel 2.5* waard is wat ik er nu ook aan ga geven!

avatar van Thomas83
Van mij hoeft zo'n uitbreiding niet zo enorm veel nieuws te brengen eigenlijk. Wat nieuwe wapens en nieuwe maps en ik ben eigenlijk al tevreden. Als het gratis is sowieso wel.

Thomas83 schreef:

Ik heb deze game net weer even gespeeld maar het is wel erg weining wat erbij zit (wat ik al gezegd had) maar het is toch wel erg leuk (zelfs nu nog) dus toch 3*.