BioShock (2007)

Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door 2K en Feral
Uitgegeven door 2K

Het is het jaar 1960 en opeens crasht je vliegtuig in de oceaan. Midden in de zee tref je een vuurtoren aan. De vuurtoren blijkt de toegang te zijn tot een onderwaterstad. In deze vervallen stad, genaamd Rapture, begin je de zoektocht naar een uitweg. Deze zoektocht gaat gepaard met veel tegenstand en mysterieuze gebeurtenissen.

avatar van kArIzMa_TuRk
De release van deze spel is 24 augustus, 2007.

Edit: gecorrigeerd!

avatar van basik
Ja, waar moet je die release data dan plaatsen bij het toevoegen?..

avatar van kArIzMa_TuRk
basik schreef:
Ja, waar moet je die release data dan plaatsen bij het toevoegen?..
gewoon hier: Commentaar (wat heb je gewijzigd?):. als je het daar zet regelt de crew het verder

avatar van FrK.
@ Turk

Je doet je naam wel eer aan met, "deze spel''

(On-Topic) Wordt een vette game, deze ga ik zeker nog een keer spelen

avatar van Tha)Sven
Verschrikkelijk dat hij is uitgesteld. Ik hoopte op zoveel mooie titels voor de xbox 360 deze zomer ..
Mass Effect, Bioshock en Two Worlds zijn allemaal uitgesteld helaas:(

avatar van Deftones_JP
De sfeer lijkt me echt uniek! Verder verwacht ik een hoge moeilijkheidsgraad en een hoop uitdaging. Ik weet alleen niet in hoeverre ik die powers ga trekken hoewel het er naar uit ziet dat je daar hele coole dingen mee kan doen.

avatar van martinstegenga
De trailer zag er wel bruut uit inderdaad, maar daar hou ik het wel bij. Mn pc draait het spel toch amper

avatar van Tha)Sven
Koop een xbox 360

avatar van martinstegenga
Was ik al van plan, maar doe ik lekker niet

%%%%%%
Komt deze ook ps3 sommige zeggen wel de andere niet

%%%%%% schreef:
Komt deze ook ps3 sommige zeggen wel de andere niet

Hij staat nog steeds als exclusive voor de xbox 360 (pc niet meegerekend).

avatar van Deftones_JP
Dat zou natuurlijk wel om een 'timed=exclusive' gaan. Dus dan komt ie na een tijdje uit op de PS3.

avatar van SilverGun
BioShock scoort 95% in de nieuwste PC Gamer UK, een blad dat zelden zulke hoge scores uitdeelt. Ik kan niet wachten tot 24 augustus.

avatar van Deftones_JP
Ik denk toch ook wel dat ik m ga halen. Hoe meer beelden ik zie des t overtuigder ik raak. Vette actie, toch wel aardig shooter elementen. een bizarre sfeer natuurlijk. Heerlijke game!

In het engelse '' Official XBOX 360 Magazine'' beloont met een 10/10

avatar van Foetsj_NL
Ik weet bijna wel zeker dat ik deze game ga halen zeg. Al die verhalen hier over, ik kan er niet meer tegen, ik moet hem gewoon zelf spelen.
Wat voor een PC heb je hier voor nodig op alles op een hoge kwaliteit te zetten ?

Recommended
Windows XP with Service Pack 2 or Windows Vista
Intel Core 2 Duo
System RAM 2 GB
DirectX 9.0c compliant card with 512MB RAM (NVIDIA 7900GT or better) or DirectX 10 compliant card (NVIDIA 8600 or better)
Sound card DirectX 9.0c compliant card Sound Blaster X-Fi

Als je in die richting hebt kom je al een heel eind
En als je meer hebt is het nog mooier of course

avatar van rpger
Ik kijk hier erg naar uit. System Shock 2 was geweldig.

avatar van Foetsj_NL
Shit zeg, martin. Dat word gewoon een nieuwe PC kopen. Er zullen maar weinig mensen zijn die hem met de release kopen. NVIDIA 7900GT al nodig hebben om hem een beetje normaal te kunnen spelen. Daarom koop ik eigenlijk al mijn games op de PS3, het ziet er bijna altijd gelikt uit en je weet zeker dat hij het doet en dat je het maximale er uit haalt.

Foetsj_NL schreef:

Tegen de tijd dat er een beetje leuke titels uitzijn op de PS3 is de PC alweer verder, zo gaat het nou eenmaal altijd met consoles. Maar het is inderdaad maar net hoeveel geld je ervoor over hebt. Is raar dat een beetje nieuwe videokaart al meer kost dan een gemiddelde console.

avatar van Foetsj_NL
De PC kan dan wel verder zijn maar toch is hij dan stukken duurder als een PS3. PS3 is dan zo zo 300 euro ...

avatar van rpger
Trouwens toch maar eens vista installeren, dit is zo´n beetje de eerste echte dx10 game.

avatar van Foetsj_NL
Op welke engine draait deze game ? ..

avatar van Hadouken
Unreal Engine 3.0.

Dat dacht ik al

avatar van WeZet
Dit wordt de (onofficiele) opvolger van System Shock 2. De rechten daarvan liggen namelijk bij Electronic Arts (EA dus). Shock in de naam geeft dat al aan. Alleen het verhaal is natuurlijk totaal anders.

avatar van basik
De demo is zojuist op de xbox 360 marketplace beland. Ik ga em zo eff checken!

avatar van Foetsj_NL
Veel plezier ermee he ! Neem alvast een doekje mee ..

avatar van Deftones_JP
Ik hoor toch ook wel mensen die wat minder enthousiast zijn na de demo van marketplace. Vanavond zelf maar even binnen halen die demo.

avatar van gemaster
De eerste 2 reviews op metacritic zijn wel heel erg lovend. Een 10 voor de Xbox en een 9,5 voor de PC. Ben nu toch wel een beetje benieuwd.