Big Catch: Bass Fishing (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii
Simulation / Sports

Ontwikkeld door Arc System Works
Uitgegeven door 505

Met de unieke Wii-besturing wordt de hengelsport geïmiteerd. Je Wii-afstandsbediening is daarbij je hengel die je echt zult uitwerpen om de vele verschillende soorten baars te vangen.Niet alleen je techniek is van groot belang bij het vangen van de grootste vissen. Ook moet je de juiste hengel en het juiste aas selecteren. Voor de competitievissers zit er bovendien een online en offline multiplayermodus in Big Catch Bass Fishing.

ik denk dat dit een hele leuke word. ontspannen bootje varen (overdag of s'nachts) en vissen natuurlijk !.
met echte hengel wel te verstaan (15 euro dimensionplus)