Bleach: Shattered Blade (2008)

Nintendo Wii
Fighting

Ontwikkeld door Polygon Magic
Uitgegeven door Sega

Bleach is een zeer populaire animatieserie die gaat over de 15-jarige Ichigo Kurosaki. Deze jongen kan geesten zien, waaronder krijgers die bekend staan als The Soul Reapers. The Soul Reapers moeten mensen beschermen tegen wezens uit een andere wereld die Hollows worden genoemd. Op een bepaalde dag ontmoet Ichigo Rukia, een Soul Reaper die hem haar krachten leent nadat ze is verwond door een Hollow. In het spel moeten spelers aan de hand van een uitgebreide verhaallijn op zoek naar de waarheid.

avatar van ewalk
Ben benieuwd of ze de sfeer van de serie kunnen benaderen.

avatar van jossieboy12
Mijn vriend kijkt het en wil de game kopen.
Ik snap niet wat er aan Bleach is, Het is gewoon even stom als Naruto . Het ziet er precies hetzelfde uit. Alleen een ander verhaaltje.

avatar van ewalk
Ken je de serie dan? Ik vind hem wel grappig. Het is wel Japanse humor en soms slaat het nergens op. Maar ach, het is best vermakelijk.

avatar van Kenpachi
jossieboy12 schreef:
Hoppelijk wordt het voor mijn vriend een goeie game.

Wie zou die vriend nou zijn

Hahahahaha!

avatar van Jossie.!
Bleach hmm.. Ik ken de serie niet goed. Maar ik heb de game bij een vriend gespeeld. Ziet er best vermakend uit. Hoewel ik niet mocht spelen.

De graphics zien er verslavend uit.

avatar van Big Sparrow
jossieboy12 schreef:
Hoppelijk wordt het voor mijn vriend een goeie game.

Je hebt geen hersens, dat denk ik als k de tekst lees.
als je niet open staat voor een verhaal dan zijn alle 'verhaaltjes' stom....

avatar van Big Sparrow
Jossie.! schreef:

De graphics zien er verslavend uit.

Leuke maat heb je