Wolfenstein: Enemy Territory (2003)

Macintosh / PC
Action / Shooter
multi player / online

Ontwikkeld door Splash Damage
Uitgegeven door Activision

Wolfenstein: Enemy Territory is een gratis first-person shooter. De Allies en Axis moeten in verschillende maps proberen de andere partij uit te schakelen door bijvoorbeeld een groot kanon onschadelijk te maken. Je kan kiezen uit Soldier, Engineer, Medic, Field Ops of Covert Ops.

avatar van Car-freak
grove game maar toch wel oké vind ik

Fantastische game, zo oud en nog steeds veel mensen die dit spelen.

avatar van Car-freak
hoe weet jij dat nou weer

Omdat als ik Wolfenstein weer eens open.. (valt zo weer ff te downloaden en spelen maar)...je honderden spelers ziet vechten op talloze servers.

Voor een gratis game is het een zeker goede shooter;
lekker knallen met die hap!

AHWA
Het wordt inderdaad nog veel gespeeld. Ik heb het sinds een paar weekjes na drie jaar weer opgepikt en een server gevonden waar je xp altijd bewaard blijft. Ben nu bijna generaal, en kan gewoon lekker knallen. Ook al ben ik niet zo'n goede speler. 10-20 kills per map is goed voor mij.

avatar van Ga_me_bre_aker
mooi en fantastisch spel
lekker k*t Nazi's afschieten

avatar van Quaest
Geweldig.. maar jammer dat ik nu niet meer kan spelen.. te veel lagg -.-

avatar van N811
Deze is toch gratis te downloaden?

Ja.

avatar van mir
mir
Topgame, speel het al jaren, zit in een gezellige clan en de grote mogelijkheden om verschillende mods te spelen + costumising is gewoon super gedaan. *5

Ben het nu ook aan het downloaden. Ik wil dit graag Gaan Gamen

riczz
zeker downloaden is de moeite waard kan ik je verzekeren

joeri592
Car-freak schreef:
hoe weet jij dat nou weer

omdat hij het blijkbaar dus ook speelde

avatar van Feyenoord100jaar
Altijd op school in de tussenuren en door de les, even enemy territory !

avatar van KKOPPI
leuke shooter.

heb ook een server waar je XP word bewaard, komt allemaal! CKU XPSAVE.

avatar van Quaest
Beetje domme vraag, wat voor leeftijd mag je daarop spelen?

blackhawk500
Quaest schreef:
Beetje domme vraag, wat voor leeftijd mag je daarop spelen?

12 + of 16 + ofz
maakt dat iets uit ? je kan het gewoon downloade

AHWA
Weer eens begonnen, en nog steeds superverslavend.

Leuke shooter! Het leuke aan deze game vond ik het de manier waarop je afhankelijk van elkaar bent en echt als een goed team samen moet werken om objecties te halen.

Heb deze game zelf ong. 3 jaar fulltime online gespeeld en qua clans een behoorlijke CV opgebouwd. Die goeie oude tijd!;)

AHWA
Meld je aan op Braveheart-gaming.com en kom naar de Braveheart Funserver op 213.163.72.166. Daar kun je heerlijke online gamen als je niet zoveel om frags geeft, maar graag voor het objective speelt.

BUMP!