Battle Clash (1992)

Alternatieve titel: Space Bazooka

Super NES
Shooter / Action

Ontwikkeld door Intelligent Systems

In de verre toekomst is het leven op Aarde chaotisch. Jij moet Michael (Mike) Anderson helpen in de Battle Game. Hierin moet je afrekenen met verschillende Standing Tanks (ST's). Elke ST heeft zwakke plekken waar je op moeten mikken. De kogels die op je af worden geschoten kun je alleen afweren door er op te schieten. Heb je alle ST's, de Battle Chiefs, verslagen, dan wacht een confrontatie met Anubis. Deze heeft vele slachtoffers gemaakt, waaronder de vader van Mike Anderson. Battle Clash wordt gespeeld met de Super Scope, een los verkrijgbaar accessoire van de SNES, dat te gebruiken is als vuurwapen in spellen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.