Live A Live (1994)

Alternatieve titel: Raibu A Raibu

Super NES / Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Square
Uitgegeven door Square

Zeven ogenschijnlijk aparte levens, uit verschillende plaatsen en zelfs tijden, blijken verbonden door een ding, hun gevecht tegen hetzelfde kwaad. Masaru Takahara, een hedendaagse worstelaar die de sterkste van de wereld wil worden. Sunset Kid, een opgejaagde bandiet uit het oude westen. De oerman Pogo, die met zijn aap-vriendje Gori zijn gevangen genomen vrouwtje Beru wil redden. De Shinobi ninja uit de Bakumatsu periode van Japan, Oboro-maru, op zijn gevaarlijkste missie. Akira Tadokoro een jong weeskind met psychische krachten, uit een dystopische toekomst. De ruimteschip robot Cube, die de crew van het schip moet bijstaan met een alien-transport opdracht. En een van de drie leerlingen, Yun, Lei of Samo, van de vergeten kung fu techniek Shinsan-ken.