Halo: Combat Evolved (2001)

Macintosh / PC / Xbox / Xbox 360
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Bungie, Gearbox en MacSoft
Uitgegeven door Microsoft

Halo is een First Person Shooter die zijn verhaallijn baseert op een aantal ringen die een bedreiging vormen voor het bestaan op aarde wanneer deze niet worden vernietigd. Jij als speler beleeft dit spel door de ogen van de Master Chief, een spartan die extra sterke krachten heeft.

avatar van jerom1234
Is een 2,5 dan niet een beetje laag?

avatar van Rien
Het spel pakte mij niet. Vond de vijanden bijna lachwekkend. Masterchief kwam niet op mij over..

Mooie game destijds dat wel

2,5 vind ik een prima cijfer. Sorry

avatar van All Seeing Fish
Rien schreef:
Gekocht op release, dag gespeeld en weer terug gebracht. De hele saga is helaas niet aan mij besteed..

Als je de game op de zelfde dag terug brengt, vind ik dat je geen beoordeling kunt geven!

Zo juist aan het eerste deel van Halo begonnen op de Xbox One ik moet zeggen dat het tot nu toe best een aantrekkelijke game is, alleen staan de game sounds en de muziek niet in contrast met elkaar.

De Anniversary Edition van Halo 1 staat nu los op de site: Halo: Combat Evolved Anniversary (2011)

Alle XBox One stemmers kunnen daar opnieuw hun stem uitbrengen.