Clubhouse Games (2005)

Alternatieve titels: 42 All-Time Classics | 42 Spel Klassiekers | Wi-Fi Taiou: Sekai no Daredemo Asobi Taizen

Nintendo DS
Puzzle

Ontwikkeld door Agenda

Clubhouse Games is een verzameling spelletjes als dammen, schaken en bowlen. In totaal zullen er bijna 20 spellen aanwezig zijn in de volledige game. Clubhouse Games ondersteunt game-sharing tot acht spelers met één gamecard.

avatar van welleweirdo
Must Have! Gewoon omdat er veel goede games in zitten.

avatar van Ravenstein
Dit lijkt op het eerste gezicht alles behalve spectaculair, maar je zal zien dat je deze game nog zit te spelen wanneer andere en grotere titels al lang opzij gelegd zijn.

Een dikke 4!

Tom De Haas
Voor elk wat wils. Backgammon, rummy en zelfs stratego maar ook darten en bowlen zijn spelletjes waar je heel wat uurtjes mee kunt vullen. Een game die je waarschijnlijk jaren later nog steeds uit de kast trekt.

Deze op de kop getikt voor 3,33€, in een rommelbak op de retrobeurs in Kalken. Dacht al dat het niet zo maar een shovel-ware verzameling zou zijn, en ik had een sterk vermoeden dat dit de voorloper is van het switch game met 51 bord spellen. Ben er blij mee.