Inindo: Way of the Ninja (1991)

Alternatieve titels: Inindou: Datou Nobunaga | Super Inindou: Datou Nobunaga

MSX Series PC / PC / Super NES

Ontwikkeld door Koei
Uitgegeven door Koei

In het feodale Japan van 1581, was de gevreesde krijgsheer Nobunaga bezig met zijn strooptocht door het hele land. Overgave was niet mogelijk Nobunaga's leger walstte over alles en iedereen heen. Als het dorpje van de Iga Ninja clan in hun weg ligt, wordt, ondanks het verzet van de moedige Ninja, het dropje binnen enkele seconden uitgemoord. De enige overlevende van deze slachting ben jij. Je zweert wraak op Nobunaga, maar voor het zover is zul je eerst de rest van de Japanse bevolking moeten verenigen, om zo sterk genoeg te worden om zijn duivel's leger te kunnen verslaan.