Ar tonelico II: Melody of Metafalica (2007)

Alternatieve titel: Ar tonelico II: Sekai ni Hibiku Shojo-tachi no Metafalica

PlayStation 2

Ontwikkeld door Gust
Uitgegeven door Banpresto

Op de wereld Sol Ciel, in het gebied Meta Falss, rondom de tweede grote toren Ar Marta die de zwevende eilandjes van deze wereld verbindt, is een mysterieuze epidemie uitgebroken. De enige die door deze nieuwe ziekte, genaamd I.P.D (Infel Persona Disorder), geïnfecteerd raken, zijn de Reyvateils. Chroah Vatel is een jonge ridder voor de Kerk van Pastalia, en wordt er op uit gestuurd om de epidemie in te dammen. Hij zal in de geesten van de Reyvateil moeten duiken om zo deze ziekte uit hun lichaam te verbannen.

avatar van Bahamut Zero
Jammer dat deze nog niet in de U.S. is uitgekomen
Na het spelen van deel 1 kreeg ik hier nog meer zin in...

avatar van Bahamut Zero
Yes, na lang wachten komt hij dan toch uit in de VS. De ideale kans voor mij om hem eindelijk te spelen na het toch wel voldoenende deel 1