Dynasty Warriors: Gundam (2007)

Alternatieve titel: Gundam Musou

PlayStation 2 / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Koei en Omega Force
Uitgegeven door Namco

Dynasty Warriors: Gundam is een tactisch actiespel waarin je controle krijgt over één Mobile Suit unit om het op te nemen tegen meer dan duizend vijanden. In het spel begin je als bestuurder van een Mobile Suit op level 1 waarna je steeds verder zal stijgen in rank. Het rankingsysteem voor de bestuurder en je Mobile Suite is onafhankelijk van elkaar zodat je als bestuurder sneller nieuwe vaardigheden kan leren dan je robot. Naast je eigen robot krijg je snel assistantie van enkele andere, militaire robots.

avatar van Tsjo-Wi
Dynasty Warriors goes science fiction? Dat lijkt me wel lachen, ik heb de Dynasty Warriors games altijd erg vermakelijk gevonden. Weet iemand hier meer van?

avatar van mnrk
Ik heb de demo een tijd gespeeld op de ps3.
Het ziet er wel leuk uit en het geluid is oke, maar ik zie me zelf nu niet deze game kopen in de winkel.
Maar dat is natuurlijk ieder z'n smaak

avatar van metaledje
Had het spel al eens gekocht voor een eurotje of 20,uit de kast gehaald en eindelijk begonen met spelen. opzich voelt het aan als een van de eerste dynasty warriors spellen, veel verhaallijnen,veel robots en aardig wat tricks.maar het is een exacte kopie als dynasty warriors(1 tot 3 misschien), niks nieuws onder de zon dus.alleen is er dus een robot versie van gemaakt om toch meer op de markt te brengen voor lui die dit gewoon meteen aanschaffen of wachten op prijsverlaging. ik behoor dus tot het laatste!

Maartoch is dit toch jammerlijk. je maakt spellen die niet meer te onderscheiden zijn.je word dat toch ooit eens beu,maar het hinderd allemaal niet voor de makers! na 2 missies word het dan ook behoorlijk saai allemaal. kortom : ik ga mjn ervaringen met dynasty warriors maar eens begraven

Ik heb alleen nog wel dynasty warriors 6 ergens liggen (mijn eerst gekochte reeks op de ps3) kijken of daar nog wat nieuws te halen valt...

Hoe kun je nou overstappen van het jaar 1300 ofzo naar sci-fi dit is gewoonweg belachelijk!