Kurushi (1997)

Alternatieve titels: I.Q. | Intelligent Qube

PlayStation
Puzzle / Action

Ontwikkeld door G-artists en Sugar & Rockets

Test je IQ aan de hand van je hand-oog coördinatie en strategisch en ruimtelijk inzicht. Navigeer je karakter behendig over de tegelbaan, om de op je af tuimelende blokken te ontwijken. Vang de juiste blokken, door middel van de eronder komen te liggen tegel, op tijd te activeren.

Best een leuk puzzel-spelletje, maar op de achterkant stond dat het als IQ meter zou gelden. Dat viel toch wel tegen nadat ik 'm in een uurtje had uitgespeeld en een IQ van 380 had Verder wel een grappig concept, dat even leuk blijft, maar toch iets te makkelijk is om echt langer te boeien.