Space Harrier (1985)

Amstrad CPC / Arcade / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Game Boy Advance / Nintendo Entertainment System / Sega Game Gear / Sega Master System / Sega Saturn / TurboGrafx-16 / Nintendo Switch
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Sega en Bits
Uitgegeven door Sega en THQ

Ren, vlieg en schiet je een weg door de met monsters geïnfesteerde 'Fantasy zone'. Gebruik je vuurballen-blaster en je jetpack om de wereld te ontdoen van alle soorten gespuis, van alien pods tot vliegende Chinese draken.

dit spel in mijn kindertijd echt heelvaak gepeeld

Same here , eerst op de C64, daarna op de GG, maar vooral te gek in de arcade, met zo'n lomp hydro-stoel cockpit geval .