Turok: Rage Wars (1999)

Game Boy Color / Nintendo 64

Ontwikkeld door Acclaim
Uitgegeven door Acclaim

Pak de strijdbijl op en vecht als dinosaurusjager of dinosaurus in bloederige, verschillende deatch match varianten tegen elkaar.

neo (crew)
Na enkele Turok avonturen vond Acclaim tijd om het over een andere boeg te gooien. De serie werd tot deze aan toe steeds mooier met een absolute verbetering met ieder deel in de prachtig weergeven omgevingen. Nu werd het omgetoverd als 1 grote arena met allerlei verschillende death matches. De levels zijn hierdoor natuurlijk lang niet meer indrukwekkend, maar dat zou ook niet passen bij deze nieuwe vorm. Wat wel indruk maakt zijn de gedetailleerder wapens en alle licht en kleureffecten. Er is geen game voor deze generatie consoles die op dit grafisch gebied dit kon overtreffen. Ook de gameplay is verbeterd en de snelheid van de game is precies goed. 4.5 sterren

Wat ik wilde zeggen over dit spel staat zo'n beetje hierboven al vermeld . Wel kan ik zeggen dat het spel niet zo moelijk is, lijkt in 1e instantie wel maar is het zeker niet. Wel vind ik het spel nog steeds leuk ondanks dat ik bijna nooit meer op de Gameboy C. speel.

neo (crew)
Gameboy Color versie is een compleet ander spel hoor. Zie foto. Mijn kritiek zou voor die versie absoluut anders zijn en een veel lager cijfer krijgen.

Geld ook voor mij neo!

Dit spel was inderdaad geweldig het had de snelheid en de spanning van een Quake...
Al zijn die spellen totaal niet te vergelijken Turok: Rage Wars had een hele eigen stijl.
Ik krijg gewoon zin om hem weer op te starten, hopelijk komt hij snel in de E-shop een gouden multiplayer (only) er bij.

En hier voor 7 euro heb je hem Turok Rage Wars (losse cassette) (Nintendo 64) kopen - Nedgame hij is nog steeds de moeite waard om te spelen.

avatar van Danielo.
Vroeger mijn lieveling turok spel van de 4 voor de n64, ondanks het simplistischer is.
Leuk met vrienden en v ergelijkbaar met UT Q3A.