Tom Clancy's Rainbow Six Mission Pack: Eagle Watch (1998)

Ontwikkeld door Red Storm
Uitgegeven door Red Storm

Deze add-on van Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear biedt de nodige toevoegingen en verbeteringen. Zo is een campagne, die uit vijf missies bestaat en zich afspeelt rond verschillende bekende plaatsen zoals de Taj Mahal en de Big Ben, toegevoegd en zijn er vijf extra teamleden om in te zetten gedurende de missies. Bij elke missie is nu al een standaardplanning aanwezig. Het spel bevat ook drie nieuwe wapens, twee nieuwe traininglevels en zes nieuwe multiplayer-modes.

Dit was mijn allereerste Rainbow Six. Het was in de tijd dat ik überhaupt niet eens wist dat dit een uitbreiding was. Het was volop genieten en vanaf dat moment was ik ook verkocht aan de RB-serie.

Later kwam ik erachter dat in een andere map dus de gewone Rainbow Six stond, met nog leukere missies en doelen.