Lands of Lore: Guardians of Destiny (1997)

Alternatieve titel: Lands of Lore II

Ontwikkeld door Westwood
Uitgegeven door Virgin

Luther, zoon van Scotia, is door de Gladstone soldaten gevangen genomen en wordt ervan beschuldigd lid te zijn van zijn moeder's Dark Army. Er wordt een vloek over hem uitgeroepen, waardoor hij af en toe veranderd in een kleine hagedis of een gemuteerd monster. Juist door zijn nieuwe vloek weet Luther te ontsnappen en gaat hij met de hulp van de Half-god Draracle op zoek naar een manier om zichelf te ontvloeken.

avatar van rpger
Kan me herrineren dat de intro enorm indrukwekkend was destijds met schitterende rendered graphics, het spel zelf vond ik alleen wat minder, heb hem ook niet ver gespeeld.

avatar van Deftones_JP
Zat hier niet een 'reclame-filmpje' van bij red alert? Het komt me ergens bekend van voor maar ik heb het zeker niet gespeeld.

avatar van rpger
Deftones_JP schreef:

Ja dan kan wel kloppen

Hier heb ik mij echt goed mee vermaakt!

MikeMannuh
Een van mijn favoriete games ooit. Mega groot, superveel mooie areas om te exploren, vet verhaal, prachtige filmpjes, ik geloof 5 verschillende eindes, maar het vetste waren nog de speaking stones die je kon ontdekken op verborgen plekken in de game. Deze gaven je nog eens toegang tot 10-15 extra filmpjes die meer licht wierpen op het verhaal.

Heb tevergeefs deze game nog aan het draaien proberen te krijgen de afgelopen jaren maar zonder succes.

Mijn persoonlijke topper. Laatst weer uitgespeelt. Blijft mooi hoe ik elke keer weer veel secrets ontdek.
Zal hem blijven seeden op KAT.