Unreal Tournament 3 (2007)

Macintosh / PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Epic
Uitgegeven door Midway

Sinds het vorige tournament zijn de andere teams alweer hogerop gekomen en is een ander team de leider. Het is aan jou om hoger op de ladder te komen en de teams te verslaan.

avatar van DoraRing
Geef mij juist maar de oldskool in een nieuw jasje.
Assualt word eruit gehaald en dat is een zonde.
Overgens vond ik het hele voertuigen gebeuren helemaal niks.

avatar van Stan
Heb je het al gespeeld dan?

Ut2004 jah.
Maar ik heb wel gelezen in pcgameplay dat ze assault eruit halen.

Ja dat weet ik ook

ik wacht hier zoooooooo op whoooohoo

avatar van FrK.
Assault is zoziezo gewoon een triest gegeven, daardoor wordt het gewoon wat mainstreamer. Maar het is en blijft gewoon een first-person shooter, dus ik vindt het wel goed dat ze het eruit halen.

P.S: WTF, is dat voor cover????

avatar van Justinx
Ik ben best wel benieuwd naar deze titel. Heb eigenlijk maar weinig oudere Unreal Tournaments gespeeld, maar ik wil deze nieuwe wel eens proberen. Gewoon lekker knallen, niets meer, niets minder.
FrK. schreef:
P.S: WTF, is dat voor cover????

Ik heb hem maar even veranderd naar de originele coverart, inderdaad.

Vette voorkant

Wat is dit nou!
PC en PS3 november 2007 en Xbox 360 begin 2008
Ik wil hem voor de 360

avatar van DoraRing
Net nieuwe screenshots gezien, Man dat ziet er wel ernstig uit

avatar van DoraRing
Is deze zeker weten al in 2007 uit?

Wat is dit nou!
PC en PS3 november 2007 en Xbox 360 begin 2008
Ik wil hem voor de 360

Het is een FPS, dus moet je voor de PC kopen om het uiterste uit de gameplay te halen

ja maar ben bang dat mijn pc het niet gaat trekken

ja maar ben bang dat mijn pc het niet gaat trekken

Dat is een goed punt

avatar van DoraRing
November . Mijn pc trekt het nooit.

avatar van davidov
moeten die stemmen niet nog weg?

avatar van Naomi Watts
Een ruwe versie kunnen spelen op het E3 festival. Dit gaat dé online deathmatch klapper worden, daar ben ik van overtuigd. In ieder geval voor mij persoonlijk wel. Laat het aftellen maar beginnen.

2004 was in ieder geval een stuk slechter dan de oldskool Unreal Torunament. Ben benieuwd of dit wel een stap voorwaarts is.

avatar van JohnWilliams
Montorsi schreef:

Ben hier erg benieuwd naar, zelf ben ik ook benieuwd of dit inderdaad een stap voorwaarts is...

avatar van DoraRing
2004 was helemaal niet zo slecht, dat was 2003.

Nog heel even

Jammer genoeg is deze titel uitgesteld voor de PlayStation 3.

Vind trouwens de voorkant in het klein vet lelijk

@ Wassup ja en ook voor de 360

Vind trouwens de voorkant in het klein vet lelijk

@ Wassup ja en ook voor de 360

Ja maar het gaat niet om de voorkant.
Het gaat om het spel.

avatar van DoraRing
hij is toch nu op de pc?

Kan iemand mij hier uitleggen wat nou het bijzondere is aan dit deel ten opzichte van bijv. UT2004?? Ik heb inmiddels aardig wat (high quality) filmpjes gezien van verschillende maps en ze zien er bijna allemaal hetzelfde uit: Bruin, grijs, bruin, grijs en hé daar is weer een bruine achtergrond.
Ik ga gewoon van mezelf denken dat ik kleurenblind aan het worden ben want ik kan anders niet geloven dat iedereen zo enthousiast over de graphics van dit spel is. Ut2004 mag dan wel niet kunnen tippen aan de (geavanceerde) lichteffecten en high-res textures van dit deel, maar had wel prachtige kleurrijke en gevarieerde achtergronden (van tropische eilanden, schotse hooglanden tot woestijnlandschappen met prachtige egyptische architectuur). Daar komt nog bij dat het allemaal als een tiet draaide. Dit deel daarintegen lijkt nogal aan het Gears of War syndroom te leiden (dezelde engine, toeval?): zeer monotoon kleurgebruik en alles heeft hetzelfde industriële/post-apocalyptische stijltje.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Ik heb de (beta?) demo gespeeld en ben niet erg enthousiast. Het biedt dezelfde actie als de voorgaande UT delen en die is natuurlijk prima, maar ik zit niet echt meer te wachten op de zoveelste deathmatch online shooter. Dan speel ik tegenwoordig toch liever echte teamgames zoals Quake Wars. Misschien dat de Warfare mode zoiets is maar dat lijkt me toch meer op Battlefield lijken als ik het zo lees.

Het ziet er natuurlijk wel prima uit alleen is het doodzonde dat ze depth of field toepassen wat helemaal nergens op slaat en bovendien enorm irritant is.

avatar van MrDrx
Ik zie datie al uit is dus!. Al een bestelling gemaakt dus moet hem binnen no-time binnen krijgen:)

ligt al sinds begin van de week in de winkel, datum klopt dus niet

avatar van MrDrx
Montorsi schreef:
ligt al sinds begin van de week in de winkel, datum klopt dus niet

ja dat is indd waar. Er zijn al nederlandse servers online ut3.