Rocket Power: Beach Bandits (2002)

Game Boy Advance / Nintendo GameCube / PlayStation 2

Ontwikkeld door Evolution
Uitgegeven door THQ

De kinderen uit Ocean Shores kijken uit naar de jaarlijkse 'Ocean Shores Surf' wedstrijd. Als Otto, Reggie, Twister en Sam eindelijk het strand bereiken, maken ze een opzienbarende ontdekking; het meerendeel van het zand ontbreekt namelijk. Het hoofd van een nieuw, mysterieus roboticabedrijf, Mr AI Golem, zit achter het raadsel van het ontbrekende zand. Het is aan de helden van Rocket Power om het raadsel op te lossen en Golem te ontmaskeren.

avatar van Tha Luz
Bestond dit toen al?:o

avatar van brawljeff
Deze was ik alweer vergeten, maar dit was een verrassend leuke game destijds. Mooie open wereld, kleurrijk, en de mogelijkheid om als verschillende personages te spelen.