Fear Effect 2: Retro Helix (2001)

PlayStation / PlayStation 3

Ontwikkeld door Kronos
Uitgegeven door Eidos

Vier huurlingen worden zonder het van elkaar te weten gecontracteerd door dezelfde werkgever. Hierbij gaat het om Hana Tsu-Vachel, een Chinees-Franse bloedmooie babe getrained in verleiden en vermoorden. Royce Glas, gedeserteerde Secret Ops soldaat, zelfs aan de drank nog dodelijk. Jacob 'Deke' Decourt, professionele hitman, die iets teveel van zijn werk geniet. En Rain Quinn, een mysterieuze jonge vrouw die ogenschijnlijk niet tussen dit rijtje thuishoort. Ieder beginnen ze aan een routine klus, die zullen uitmonden in een mythisch complot.

Imperial Figure
Volgens ign een teleurstellend 2e deel en volgens gamespot zelfs beter dan het origineel, tjah meningen.
Heb het spel nu ook in mijn collectie en ik zal wel ff zien of het in de buurt van het origineel komt.