Contra III: The Alien Wars (1992)

Alternatieve titels: Super Probotector: The Alien Rebels | Contra: The Alien Wars | Contra Spirits

Game Boy / Game Boy Advance / Nintendo Wii / Super NES / Nintendo Wii U
Action / Shooter

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

De beste commando's van de Aarde in het jaar 2636 dachten de doortrapte Red Falcon vernietigd te hebben, maar wederom verschijnt deze aardsvijand ten tonele. Wederom marcheren de legers van Red Falcon door de Aardse steden en wordt de mensheid in zijn voortbestaan bedreigd. Het is aan commando's Jimbo en Sully om het doortrapte plan van Red Falcon te dwarsbomen en de mensheid te redden.

avatar van youngtick
Heel raar dat er nog geen bericht is geplaatst aan dit prachtspel.

Mooie graphics voor die tijd en een hele vette co-op.

Naast dat natuurlijk aardig lastig

Contra 3 is nu voor 1,50 te downloaden!
gratis eigenlijk..
veel plezier.

Alleen de moeilijkheid graad staat hier enorm hoog!.
Poeh he, het is ontzettend moeilijk om hier heel lang mee bezig te zijn.. want je het geen keuze.
En je moet dit op de alle moeilijkste stand trotseren...
Het is gewoon niet te doen..

avatar van CarealotCarrot
Gewoon alles uit je hoofd leren!