Shining Force III (1997)

Alternatieve titels: Shining Force III Scenario 1: God Warrior of the Kingdom | Shining Force III Scenario 1: Outo no Kyojin

Sega Saturn
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Camelot en Sonic!
Uitgegeven door Sega

Synbios is een jonge generaal in het leger van de republiek Aspinia, dat ooit deel was van het Keizerrijk Destonia, maar zich nu, onder leiding van de meer democratische bestuurders, heeft afgezonderd. Synbios wordt eropuit gestuurd om Aspinia te vertegenwoordigen, tijdens de vredesbesprekingen met Destonia, in de neutrale stad Sarabrand. Alles lijkt goed te gaan, als plotseling, door toedoen van de mysterieuze religieuze cult 'Bulzome Sect', complete oorlog tussen de twee patijen uitbreekt.