Sight Training (2007)

Nintendo DS
Puzzle

Ontwikkeld door Namco

Sight Training is een spel om je ogen te trainen. De game laat zich het best vergelijken met Brain Training, maar dan voor je ogen en niet voor je hersenen. De eerste keer dat spelers het spel oppakken wordt de leeftijd van hun ogen gemeten. Door dagelijks te trainen breng je je leeftijd steeds verder omlaag.

avatar van Mart
Zoals in de beschrijving staat is het te vergelijken met Brain Training, alleen moet je dan je ogen trainen. Vooral als je het spel zelf speelt valt op dat heel de lay-out van dat spel is 'gejat'. Toch is het spel hartstikke vermakelijk, vooral de sportspellen hierop zijn erg leuk om te doen. Als je de Brain Training-games goed vond moet je deze zeker eens proberen. Vooral de Eye-Relaxation Exercises zijn echt lollig

avatar van Barcel
Inderdaad is het spel erg vermakelijk, ik vind het gaaf om leuke spelletjes spelen terwijl het ook je ogen kunt verbeteren.

Brain Traning ga ik zeker een keertje kopen. Ik ben zelf een beetje slecht in wiskunde, heb het dus nodig.